To lokale ånnaser har i dag deltatt på temporitt på Klepp. Resultatlister foreligger ikke enda, men vi regner med at vi ligger høyt oppe står nevnt nedi der.
Uansett, etter rittet så dro jeg frem gode gamle Nikon D200, satte utløseren på bånn gass, luftmadrass (5 bilder per sek!) og sikta meg inn. På hjulsett. For her var det mye dyrt. Bildene taler vel for seg selv. Som Blodsmak pleier si, alt mulig er reservert. Derfor setter jeg pris på om du nevner www.ånnas.no og mitt navn om du ønsker å bruke bildene til noe. På forhånd takk! Råfiler finnes selvfølgelig hvis noen er interesserte i slikt. Ta kontakt på Facebook.




































































